top of page

10 vecí, ktoré chceme pri predaji vašej nehnuteľnosti robiť inak.

  • Writer: mbohac3
    mbohac3
  • Apr 30
  • Čítanie: 3

Updated: 6 days ago

V realitách platí tvrdá pravda: dôvera sa ťažko získava a ľahko stráca. Žiaľ, nielen my ako bývalí klienti realitných kancelárii, ale aj mnohí ostatní pri predaji alebo kúpe nehnuteľnosti zažili neraz sklamanie – a zanechalo to v nich trpký dojem z celej profesie. My v Bonamente si to uvedomujeme. Preto sa snažíme robiť veci inak.

Nižšie je zoznam 10 vecí, ktoré sa v realitách dejú bežne a robia tejto profesii zlé meno a ako sa to snažíme zlepšiť u nás.


1. Transparentnosť nadovšetko

Bežne: Mnohí agenti zatajujú informácie o nehnuteľnosti – napríklad o právnych ťarchách, vlhkosti alebo hlučných susedoch.

U nás: Pravda je základ. Každá nehnuteľnosť má u nás kompletný profil, vrátane reálnych predností, ale aj nedostatkov a prípadných rizík, na ktoré sú záujemcovia o kúpu vopred upozornení.


2. Rešpekt k úsudku klienta

Bežne: Realitní agenti vytvárajú na klienta nátlak „Musíte sa hneď rozhodnúť, máme veľa iných záujemcov“.

U nás: Na klienta netlačíme, ale ho sprevádzame. Rozhoduje on – my dodávame fakty a rady. Uvedomujeme si vážnosť každej transakcie, ktorá si vyžaduje dôslednú analýzu každého riešenia.


3. Exkluzívny prístup, nie zmluva

Bežne: Po podpise exkluzívnej zmluvy agent len zavesí inzerát na portály a čaká.

U nás: Prezentujeme profesionálne, cielene a s analytickým prístupom. Klienta nenútime podpisovať exkluzívne zmluvy, pretože veríme, že exkluzívny musí byť náš prístup a dôvera klienta a nie náš zmluvný vzťah.


4. Dokonalá znalosť trhu nehnuteľností

Bežne: Agent lokalitu nepozná, nevie, čo sa v lokalite deje, ani čo sa v lokalite chystá, ani ako sa menia ceny.

U nás: Dáta sú náš kompas. Denne sledujeme trh a tvoríme vlastné analýzy. Prieskum lokality a susedstva sú pre predaj zásadné.


5. Profesionálne vystupovanie

Bežne: Meškania, zlé oblečenie, neformálne správanie.

U nás: Vaša nehnuteľnosť si vyžaduje profesionálnu prezentáciu nielen v inzeráte, ale aj na obhliadke. Vystupovanie je základ dôvery. Sme dôstojní partneri v zásadnom životnom rozhodnutí.


6. Rešpekt k potrebám klienta

Bežne: Agent ponúka nesprávne nehnuteľnosti, len aby „niečo predal“.

U nás: Každý záujemca o kúpu má svoje priority, ktoré niekedy nemusia kopírovať aktuálnu situáciu na trhu. Najprv počúvame, až potom hľadáme. Ak je to pravda, nebojíme sa povedať "táto alternatíva síce nespĺňa úplne všetky vaše požiadavky, ale stojí za zváženie".


7. Konštruktívna komunikácia

Bežne: Agent nevie odpovedať, nezdvíha telefón, neodpisuje, alebo zbytočne zdržuje proces.

U nás: Komunikujeme promptne, jasne a úprimne. Klient vždy vie, na čom je.


8. Transparentné inzeráty

Bežne: „Kompletne zrekonštruovaný“ často znamená len nový náter.

U nás: Inzerát má zaujať, ale zároveň musí zostať verný realite. Veríme, že pozitívne prekvapenie priamo na obhliadke je lepšie než sklamanie.


9. Premyslené a strategické vyjednávanie

Bežne: Agent len posúva odkazy zúčastnením stranám bez aktívnej práce.

U nás: Každé vyjednávanie vedieme so stratégiou a dôrazom na férovosť. Náš cieľ je jasný – nájsť rovnováhu, kde majú všetky strany pocit, že získali. Preferujeme win-win prístup, ktorý zohľadňuje hodnotu nehnuteľnosti aj očakávania kupujúceho a predávajúceho.


10. Flexibilita, ktorá sa prispôsobí vám

Bežne: Ohraničená pracovná doba bez ochoty prispôsobiť sa mimo štandardných úradných hodín (večery, víkendy).

U nás: Váš čas je pre nás rovnako dôležitý ako samotná nehnuteľnosť. Pracujeme flexibilne – aj večer či cez víkend, ak to situácia vyžaduje. Vieme, že realitné rozhodnutia sa neprispôsobia úradným hodinám.








Ak týchto 10 vecí nefunguje tak, ako má, potom je realitný agent považovaný ako nedôveryhodná profesia. Prijímame preto výzvu a v plnej pokore a zodpovednosti sa budeme snažiť, aby sme aspoň čiastočne mohli tento pohľad verejnosti zmeniť.


 
 
bottom of page